Kerem Hasanoğlu Başarıları
KeremHasanoğlu; ilk, vasat ve ortaöğretim eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonrasında Bilkent Üniversitesi Iktisat bölümünü dereceyle bitirmiştir. Antrparantez Bilkent Üniversitesi İşletme Vukuf Yönetimi bölümünde bile yetişek almıştır. Amerikanın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” bile tat alma organı eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Başarıları ‘na yeni bir esasarı eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve toplumsal sorum projeleri alanlarında birşu denli sükseya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Başarıları ‘dan bir öbürü bile IPA Dış İlişkiler Yönetmenü olarak fariza karşılayıcı ilk Türktür. Dış ilişkiler Duraksızörlüğü’nün yanında ayrıca eskiden Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü kabil önemli pozisyonlarda fariza yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Başarıları içinde, Bilinçli Gençler toplumsal sorum projesi öncü gösteriş oynamıştır. Kendisi, toylerin yetişek ve hars meydanındaki gereksinimlerinı hakkındalamaya müteveccih çallıkışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin tüm illerinde bünyelandırdığı Bilinçli Gençler hareketi ile Üniversite toylerinden, ortaokul öğrencilerine derece cümle bu bünyelanmanın içinde bulunarak, faydalı sorunlerde bulunmuşlardır. Kendisi ayrıca, Birleşmiş Milel kabil önemli Uluslararası Kurumlarla da çallıkışmalar yapmış ve bu alandaki çallıkışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı mevcut bir iş adamıdır ve iş yaşantıında da sükselı bir kariyere sahiptir. Antrparantez farklı organizasyon ve kasılmalarda başkanlık pozisyonlarında da faal olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda toplumsal sorum ve pediatri meydanındaki çallıkışmalarını hüküm kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, toplumsal sorum projeleri ve pediatri mevzusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş yaşantıındaki sükseları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile tanılamanmış biridir. Kendisinin çallıkışmaları, toylerin yetişek ve hars meydanındaki gereksinimlerinı hakkındalamaya yöneliktir. Ve bu çallıkışmaların sürdürülmesi toylerde örnek örgütleme ederek gelişimi tetiklemektedir.